Hilfiger Rockstar campagne

Vanity Tracy - Tommy Hilfiger Campagne Website

Hilfiger Rockstar is een campagne waar kinderen zich als rocksterren kunnen voelen.

  • Klant: Tommy Hilfiger

Kinderen willen graag rocksterren zijn. Ze worden elke dag benaderd door verschillende media met muzieksterren op tv, radio en internet. Het is niet alleen de muziek die de kinderen aanspreekt maar ook de stijl en kleding van deze artiesten.

vanity-tracy_project_2010_tommy-hilfiger_hilfiger-rockstar_01

Hilfiger heeft een kledinglijn ontwikkeld voor kinderen waarbij de stijl rockster duidelijk naar voren komt. Om deze kledinglijn te promoten is er een campagne bedacht waarbij kinderen zich als rocksterren kunnen voelen. De kinderen kunnen op verschillende plekken over de wereld de Hilfiger Rockstar kleding passen met bijbehorende accessoires en gefotografeerd worden met hun favoriete muziekinstrumenten.

vanity-tracy_project_2010_tommy-hilfiger_hilfiger-rockstar_02

Deze foto’s worden vervolgens geplaatst op de Tommy Hilfiger Kidsrock campagne website waar mensen kunnen stemmen op welk kind zij een echte rockster vinden. Hoe meer stemmen een kind heeft, hoe eerder hij of zij kans maakt om een Tommy Hilfiger kleding bon te winnen ter waarde van 250 euro. Om de foto’s van de Hilfiger Rockstar kids meer aandacht te geven kan er via Facebook “geLiked” en “geShared” worden. Daarnaast kunnen de foto’s worden getwitterd en via e-mail verzonden worden.

vanity-tracy_project_2010_tommy-hilfiger_hilfiger-rockstar_03

vanity-tracy_project_2010_tommy-hilfiger_hilfiger-rockstar_04

  • Jaar: 2010
  • Categorieën: Campagnes, Werk
  • Functie: Technical Designer bij Lightmaker Amsterdam
  • Mijn taken: ,

Gerelateerde Werk

Simyo – Gewoon Slim

Simyo – Prijsindex

de Bijenkorf Secrets Campagne