Interactie
De etalages zijn verdeeld in diverse categorieën waar wordt ingespeeld op actuele feestdagen en seizoenen. Deze actuele gebeurtenissen rondom de etalages worden prominent weergegeven in het menu of als label met een bijpassende kleur.
Binnen de diverse categorieën kunnen de etalages worden gesorteerd op: meest recente, meest bekeken en meest besproken etalages. Door een video icoon over het artikel in het overzicht kan de bezoeker zien of het artikel een video bevat.
De artikel pagina heeft een fixed sidebar, hierdoor blijft content van de sidebar in zicht terwijl de bezoeker naar beneden scrollt. Dit werkt goed om de titel en de social share iconen zichtbaar te houden tijdens het lezen van het artikel en geeft de sidebar meerwaarde. De banner blijft ook zichtbaar waar snel overheen wordt gekeken in sidebars.
Op de artikel pagina worden de producten uitgelicht van de etalage en kunnen de bezoekers deze producten aanschaffen.
Social Media integratie
De bezoekers kunnen reacties achterlaten die verbonden zijn aan hun Facebook pagina.
Een Facebook Like box is toegevoegd, waardoor de Best Window Displays Facebook Fanpage geliked kan worden vanuit de website.
De Instagram afbeeldingen van de ‘Best Window Displays Instagram page’ worden random weergegeven.
Responsive (Mobiel en Tablet)
De Best Window Displays website is responsive gemaakt, hierdoor hebben de bezoekers een optimale gebruikerservaring op mobiel of tablet.